Projekty i cykle prowadzone w świetlicy szkolnej w roku szkolnym 2021/2022

Dorota Dudała

  • ,,ABC emocji”
    Cel główny: Kształtowanie umiejętności rozpoznawania i rozumienia emocji własnych i cudzych.
  • ,,Wesoły kalendarz – na podstawie świąt nietypowych”
    Cel główny: Rozwijanie wiedzy, uatrakcyjnienie uczniom spędzania czasu wolnego oraz integracja grupy świetlicowej.

Justyna Hyla

  • ,,Dzieci potrzebują ciszy”
    Cel główny: Uczeń rozładowuje napięcie emocjonalne, doskonali koncentrację uwagi i pobudza wyobraźnię.
  • ,,Spotkanie ze sztuką”
    Cel główny: Zapoznanie uczniów z twórczością znanych malarzy, wprowadzenie wychowania estetycznego.
  • ,,Sztuka składania – origami”
    Cel główny: Wzmacnianie motoryki małej, budowanie koncentracji oraz wyzwalanie kreatywnej postawy uczniów.

Aneta Kolarska

  • ,,W świecie zwierząt”
    Cel główny: Poszerzenie wiedzy, rozwijanie zainteresowań na temat zwierząt.
  • ,,Świetlicowe miesiące”
    Cel główny: Rozwijanie zainteresowań oraz uatrakcyjnienie dzieciom spędzania wolnego czasu.

Daria Kurz

  • ,,Pomagam nie tylko od święta”
    Cel główny: Uwrażliwienie na potrzeby innych ludzi i uświadomienie konieczności niesienia pomocy. Integracja ze środowiskiem lokalnym.
  • ,,Każdy dzień jest wyjątkowy”
    Cel główny: Podejmowanie różnych działań dotyczących poznania historii nazw dni tygodnia oraz miesięcy. Rozwijanie kompetencji miękkich.

Natalia Nowak

  • ,,Zwierzęta świata”
    Cel główny: Rozwijanie wiedzy o otaczającym świecie oraz zainteresowań dzieci.
  • ,,Planecie na ratunek”
    Cel główny: Promowanie postawy proekologicznej.

Anna Rybczyńska

  • ,,Zdrowie na talerzu”
    Cel główny: Uczeń gromadzi wiedze z zakresu zdrowego odżywiania i wykorzystuje ją w codziennym życiu.

Rita Witek-Kulawik

  • ,,Bajki i niebajki”
    Cel główny: Wspomaganie rozwoju intelektualnego, emocjonalnego i społecznego dzieci.
  • ,,Bezpiecznie i zdrowo”
    Cel główny: Kształcenie u dzieci świadomości współodpowiedzialności za zdrowie i bezpieczeństwo swoje i innych.
  • ,,Poznajemy zawody”
    Cel główny: Uczeń rozwija pozytywną i proaktywną postawę wobec pracy i edukacji.