Projekty i cykle prowadzone w świetlicy szkolnej w roku szkolnym 2021/2022
Dorota Dudała
- ,,ABC emocji”
Cel główny: Kształtowanie umiejętności rozpoznawania i rozumienia emocji własnych i cudzych. - ,,Wesoły kalendarz – na podstawie świąt nietypowych”
Cel główny: Rozwijanie wiedzy, uatrakcyjnienie uczniom spędzania czasu wolnego oraz integracja grupy świetlicowej.
Justyna Hyla
- ,,Dzieci potrzebują ciszy”
Cel główny: Uczeń rozładowuje napięcie emocjonalne, doskonali koncentrację uwagi i pobudza wyobraźnię. - ,,Spotkanie ze sztuką”
Cel główny: Zapoznanie uczniów z twórczością znanych malarzy, wprowadzenie wychowania estetycznego. - ,,Sztuka składania – origami”
Cel główny: Wzmacnianie motoryki małej, budowanie koncentracji oraz wyzwalanie kreatywnej postawy uczniów.
Aneta Kolarska
- ,,W świecie zwierząt”
Cel główny: Poszerzenie wiedzy, rozwijanie zainteresowań na temat zwierząt. - ,,Świetlicowe miesiące”
Cel główny: Rozwijanie zainteresowań oraz uatrakcyjnienie dzieciom spędzania wolnego czasu.
Daria Kurz
- ,,Pomagam nie tylko od święta”
Cel główny: Uwrażliwienie na potrzeby innych ludzi i uświadomienie konieczności niesienia pomocy. Integracja ze środowiskiem lokalnym. - ,,Każdy dzień jest wyjątkowy”
Cel główny: Podejmowanie różnych działań dotyczących poznania historii nazw dni tygodnia oraz miesięcy. Rozwijanie kompetencji miękkich.
Natalia Nowak
- ,,Zwierzęta świata”
Cel główny: Rozwijanie wiedzy o otaczającym świecie oraz zainteresowań dzieci. - ,,Planecie na ratunek”
Cel główny: Promowanie postawy proekologicznej.
Anna Rybczyńska
- ,,Zdrowie na talerzu”
Cel główny: Uczeń gromadzi wiedze z zakresu zdrowego odżywiania i wykorzystuje ją w codziennym życiu.
Rita Witek-Kulawik
- ,,Bajki i niebajki”
Cel główny: Wspomaganie rozwoju intelektualnego, emocjonalnego i społecznego dzieci. - ,,Bezpiecznie i zdrowo”
Cel główny: Kształcenie u dzieci świadomości współodpowiedzialności za zdrowie i bezpieczeństwo swoje i innych. - ,,Poznajemy zawody”
Cel główny: Uczeń rozwija pozytywną i proaktywną postawę wobec pracy i edukacji.